Hösterminen dag 2

Så, då var jag hemma igen efter andra dagen på gymnasiet. Inte heller idag gjorde vi särskillt mycket. Vi samlades i klassrumet, gick igenom lite mer saker, hade en "speed date" med klasskompisarna, och efter det bar det ut i värmen för att ta en promenad i stan. Det hela gick ut på att vi skulle leta rätt på de resturanger som vi kommer ha möjlighet att äta våran lunch på. Inte riktigt något som jag kände mig speciellt intresserad av direkt, och än mindre när jag såg vilka ställen som var aktuella. Det var dels mc donalds, dels en pizzeria, subway, en pressbyrå-liknande affär, åhlens lunchbufé och någon vegetarisk resturang...Inte direkt något som jag känner mig särskillt pigg på. Så lär inte bli många dagar då jag kommer att äta lunch, och om jag nu gör det blir det väl på åhlens eller den vegetariska resturangen. Resten är verkligen på tok för långt ifrån acceptabelt som man bara kan komma!!
Efter det åkte vi iväg och kollade vart gymmet ligger, vilket var ganska skönt att få reda på, även om jag inte fått mitt gymkort än :/

Hur som helst, här är dagen intag:
Frukost: 1 kopp kaffe, ½ dl laktosfri minimjölk. 2 tuggummin. ca 20 kcal
Lunch:-
Mellanmål: 2 koppar kaffe, ca 1½ dl laktosfri minimjölk. En nektarin. Två tuggumin. 5-6 bitar Extra candy typ. ca 155 kcal
Middag: grönsaker i kokosmjölk. ca 150-200 kcal
Kvällsfika: 1 kopp grönt te

Totalt: ca 325-375 kcal.

Motion: ca 1-1½ timmes promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0