Sammanfattningsvis...

Idag har faktiskt varit en himla bra dag om man jämför med alla andra dagar sen det att jag kom hem från Norge.
Först 2 koppar kaffe på morgonen, sen upp på vinden och rota fram badkaret (ni anar inte hur mycket jag saknat det!), sedan en kopp grönt te, sitta vid datorn och fixat och trixat lite, samt kollat massa thinspo, och nu på kvällskvisten blev det ett riktigt härligt bad.
Tänk er att inte ha badat på hur länge som helst, och så en kväll, när regnet öser ner där ute, så kryper man ner i ett varmt bad, helt nedslägt, bara levande ljus. Och så en kopp grönt te och cigg till det. (skippa ciggen för er som inte är rökare då :P )
Kan det bli bättre?
Jag är helt klart tveksam.

Men nu ska jag ta och börja runda av kvällen tillsammans med lite film, och när den är slut sedan ska jag bara färga om mina ögonbryn innan jag kastar mig på sängen och försöker sova. Måste ju upp tidigt imorgon ju, så måste försöka komma i säng runt 11...

Nej hörreni, ni får ha en underbar kväll. Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0