Skolstart!

Idag är det då onsdag, onsdag den 19de, och första dagen på gymnasiet.
Gick upp otroligt mycket tidigare än vad jag egentligen behövt, visade det sig. Men tiden fördrev jag med det vanliga, och dessutom såg jag till att skippa frukosten.
Vid halv 9 bar det av mot tåget, och skolan.
Väl i skolan hände inte så otroligt mycket direkt. En sabb presentation utav nästan alla lärare, sedan upprop och klassindelning. Visst hade jag varit otroligt nyfiken på vilka jag skulle gå med innan, men väl där hann jag ändå inte få någon riktigt bild utav vilka dom var, utan nästan all tid gick åt till att våra mentorer berättade saker och delade ut vissa papper.
Runt halv 12 var första dagen i skolan över, och jag och en polare drog iväg till ett café, men drack bara en kopp kaffe, svart.
Därefter kastade jag mig på tåget hem, och nu sitter jag mest och väntar på att det ska svalna av lite, så att jag och pappas tjej kan gå upp och handla utan att svettas ihjäl :P
Ska försöka få hem lite kcalsnåla saker som man kan laga middag på, då det verkar som att vi kommer börja äta allt mer lagad mat hemma numera.

Blir nog lite film senare på kvällen, och så ska jag försöka komma i säng vid 10-11, då jag måste gå upp vid 7 imorgon igen. Men morgondagen ska bli trevlig, för ska äntligen få se vart skolans gym ligger :)

Men nehe, verkar som att det blir affärn redan nu, så måste pysa.
Ha det gott :) pusspuss! <3

Kommentarer
Postat av: ida

får man fråga vilket gymnasium du går på :)?

2009-08-19 @ 19:43:57
URL: http://thin-Is-Perfection.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0