Äntligen helg!

Åh, snacka om skönt att det äntligen är helg. Är så trött, lite sjuk, och allmänt pist of. Så det är skönt att slippa skolan i två dagar :)
Maten har för övrigt gått helt okej. Vi gick till ålens, jag var mindre glad över det, men beställde i alla fall in en kycklingwok, eftersom de inte hade något vegetariskt :/
Men vi hade en ganska kort lunch, och åt medvetet lite långsammare, vilket gjorde att jag bara hann äta grönsakerna och ca hälften av kycklingen. Men åt inget av riset :)

Efter skolan drog jag dessutom till gymmet, trots mitt fruktansvärt pissiga humör. Gjordens huvudvärk och ville inget annat än att komma hem och sova. Men så hade jag lovat mig själv att dra och träna, och då fick det också bli så!
Så känner mig ganska nöjd, som fick ungefär en halvtimmes effektiv tid på gymmet, trots att jag är sjuk.
När jag kommer hem om en stund ska jag lägga mig i ett bad, kopla av och ta det lugnt. Så får det nog bli en relativt tidig kväll, och bara en kopp te innan jag kryper till kojs sen.
Men ni får ha det bra.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0