Ett nytt liv tar sin början

För alla pro-ana och så vidare, kan det här inlägget låta som rent vansinne. Men...
Jag har bestämt mig.
Idag börjar kampen mot ett nytt liv.
Ett sunt liv.
Ett friskt liv.

Kampen dit, kommer ni kunna följa, på systerblogg som jag tänker skapa till nevergoodenough.
Den nya bloggen blir www.nevergoodenough.webblogg.se/mittnyaliv

Kampen kommer bli hård. Den kommer bli lång. Och den kommer inte vara fri från varken ångest eller återfall. Men det är så det är. Men jag ska klara att ta mig igenom det. Det måste vara värt det. Det måste!
För att bli frisk, innebär trots allt att jag får större möjlighet att leva. Leva livet.
Och vad är smalheten värd, om man inte kan leva ut när man alltid måste kämpa för den?
Inte tillräckligt mycket. Inte enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0