I skolan...

Sitter i skolan nu. Var tvungen att ta mig hit, för att kunna få träna sen i eftermiddag. Och det är verkligen mer än nödvändigt. Allt failade sönder igår, och jag mår sjukt dåligt över det.
Dessutom kommer det att bli pizza till middag i helgen, och jag kommer dö. Fuuuh. Inte snällt!

Och snart är det lunch. Lutar mot Åhlens eller Subway med vanliga gänget. Blir det så lär jag mest peta i maten. Pallar inte trycka i mig massa fett idag också.

Aja, hittills har i alla fall dagen gått bra. Har levt på cigg, men varken ätit eller druckit något alls. Inte ens vatten, dessvärre... Hade inte suttit fel om jag kommit ihåg vattenflaskan. Men den står på diskbänken hemma. Smidigt nog.
Nej. Seriöst, jag måste plugga nu. Hade läxa till idag, har inte ens börjat. Kanske dags att göra det.
Skriver mer sen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0