På väg hem

Så, då sitter jag på bussen på väg hem till pappa igen. Var hemma hos mamma idag, mysigt att få träffa henne, synd bara att det blev så många onödiga kcal där. Tryckte i mig 3 bananer, som bara det är nästan 350 kcal. Efter det en macka med ett tunt lager marmelad. Till middag sedan blev det qournfärs med tomatpuré, soya och kryddor. Plus spagethie. Så skulle tro att jag, med dagen dos kaffe också, ligger på ca 800 kcal.
Men men. Blir en kopp te när jag kommer hem, sen blir det nog inget mer. Och imorgon blir det till att träna. Så det går nog ganska så jämt ut. Blir nog inte mer än lunch imorgon heller. Och kaffe/te såklart. Men ingen annan mat!
Men nu msåte jag sluta. Är snart framme för att byta till tåget.
Skriver ikväll om det failar, annars får ni nog vänta tills jag är på väg till skolan imorgon.
Puss och kram! <3<3


Kommentarer
Postat av: H

Kul att det går bättre nu :) Får man fråga vad du väger?<3

2009-09-02 @ 19:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0