Tillbaka?

Hm...Känns som att jag kan vara på banan snart igen :) Det går iaf lite frammåt!
Plus att jag numera inte har några som helst ursäkter till att det ska få vara okej att det går dåligt. Har alla förutsättningar man kan få. Har atkort i skolan, och det närmaste stället serverar nästan bara sallader, och eftersom att jag är vegetarian, plus att vi tror att jag är laktosintollerant, så tar jag enbart grönsaker, jag fick mitt gymkort idag, så kan gymma flera dagar i veckan, plus att jag har en del sena dagar när jag kan säga att jag drog in till stan och åt middag där istället. (plus att även om jag kommer hem någorlunda tidigt så jobbar farsan=ingen orkar laga mat, och man äter mackor om man känner för det=jag slipper äta på kvällarna)
Så, nu är det bara till att skriva massa peppande kommentarer så blir jag på superbra humör, så ska jag försöka hålla liv i bloggen nu, när jag ändå fått min nya dator och kan blogga när som under dagen :)
Puss och kram på er, för nu ska jag tagga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0