Time för lunch

Så, då va det lunch nu då. Men jag lyckades lura med en kompis och köpa sallad, så har ätit upp nästan hela, och var dessvärre majs i den. Men så är det, tillsammans med en kopp kaffe, också allt jag ätit idag :)
Blir dessvärre ingen träning, hinner inte det. Slutar lite för sen för att hinna dra dit innan gymmet stänger. Men imorgon, då jävlar ska jag träna kan jag lova er!
Känns som jag har himla mycket planer för imorgon asså.
Först skolan till 11, sen träna, sen hem till mamma fram till typ 4, sen till egalia, sen tillbaka hem till pappa.
Och helst ska jag hinna plugga lite också. Önska mig lycka till XD
Nej jag måste pysa. Ska hisoria snart. Puss och kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0